Total Pageviews

Wednesday, February 22, 2012

Trosset regn og vind, måtte ut.....

Mye jobbing har forhindret meg i å gå ut i marka den siste tiden, men i dag måtte jeg bare ut uansett værforhold. Vind og kraftig regn har dominert store deler av denne dagen.  Med gode klær var det deilig å komme seg ut i naturen igjen. Så lenge en er noenlunde tørr og varm er det herlig å kjenne regn og vind piske en i ansiktet.

I dag ville jeg sjekke et villtkamera jeg har hatt ute i noen uker,  hvor jeg vurderer  å lage til en foringsplass for mår.
Fiken er noe måren liker veldig godt, og dette kan den lukte på flere kilometer




joda, måren hadde faktisk vært der dagen etter jeg hadde lagt fra meg en neve fiken.


Det meste av snø og is er borte

Pluss 8 grader, det nærmer seg vår


Stormene i løpet av høst og vinter har satt sine spor



Ennå ligger isen på de fleste vann


Våt utenpå, men tørr innvendig

3 comments:

  1. Fin rapport fra regnværet og artig med måren. Er det en lokal mår eller er du over kommunegrensa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er rett ved der jeg bor, bare 15 minutt å gå. Tjelltjønn som vannet heter på dialekt.

      Delete
  2. Nettopp. Jeg syntes det så litt kjent ut ser du ;)

    ReplyDelete